2013. aug. 13.

Kritika #2 - My life as Frida (design)

My life as Frida
Író: Frida


Mivel csak a kinézetről kértél kritikát, nem fogom pontokba sorolni. Tehát, kezdjük a fejléccel. Nekem kicsit üresnek tűnik, de azért tetszik. Viszont több hiba is van benne. Például a buborékot fújó lány, illetve Selena nagyon csúnyán mutatnak úgy, hogy nincs alsó részük, hanem el vannak vágva. Én a helyedben odatettem volna pár díszt,vagy az alját kicsit megtéptem volna (lásd: a mi fejlécünkön). A buborékot fújó lány nincs a legszebben kivágva. Középen a filmszalagból kiinduló körök tetszenek, csak szerintem nyugodtan lehettek volna színesek, mert így beleolvadnak kissé a háttérbe (de ilyen még az a felső kör is, ott baloldalon). 
A helyedben a belső háttért átállítanám átlátszóra, mert a narancs és fekete nem nagyon passzol most egymáshoz.
Szerintem teljesen feleslegesen van legfölül a látogatószámláló modul, a helyedben lejjebb tenném, és inkább a követőket tenném fentebb. 
Illetve még a menüpontokat elválasztó kis fekete vonalat eltüntetném, és talán még oldalról is. 10/6

Ade

2 megjegyzés: