2013. aug. 28.

Kritika #3 - Élvevagyhalva

Élvevagyhalva
Író: Kira Földi


Kinézet: A címbe belekötnék, elsőnek. "Élve vagy halva" Borzalmas. Új designt! A sablonnál elszúrtad a dolgokat, mivel inkább az "egyszerűt" ajánlanám neked. A fejléced jobb oldala tetszik, de a bal ott 3 kép, minden halványítás vagy radírozás nélkül, oda van hányva. A betűtípusok borzalmasak, szintúgy. Egy történetet leginkább Georgiával vagy Timessal szokás írni, ezzel konkrétan kislányossá, olvashatatlanná teszed. (a chatben már 2 olvasód is jelezte, de te csak azt figyelted, hogy te eltudod olvasni, szép írói hozzáállás, gratulálok) A modulokat én inkább 'Crushed'be állítanám és nem félkövérre, hanem simára, mert ez a Calligrifiti (azt hiszem ez a neve) félkövéren, szintén olvashatatlan. A modulokra visszatérve, elég ha csak egy oldalon vannak pl. jobb-n és ne tegyél minden végére mosolygós smileyt, mert nem mosolyogni, hanem szánalmamban röhögni fogok a kicsinyes kinézeten. A zenét állítsd be, hogy csak akkor induljon el, mikor az olvasó akarja, mert így nagyon idegesítő is tud lenni. Tudnék még minimum 10 mondatot írni a kinézetről, de inkább ajánlom, hogy vagy tőlünk vagy valamelyik designos oldalon kérj teljes átalakítást.  10/2

Történet: Nem találok szavakat.. nem jó értelemben. Olvastam már szánalmas blogot, undorítót, valósághűtlent, vámpírost, sablonost... de ez egyik kategóriába se tartozik. Komolyan mondom a hányinger kerülgetett miközben olvastam a harmadik részt és közben röhögtem, hogy hogyan pattanhat ki ilyen egy ember agyából? Ültél a kádban és "Jéé csinálok egy ilyen blogot, hátha érdekli a népet"?! De akkor szépen sorjában, az elejéről!
A történet az, hogy főhősünk, - név szerint June - nem mindennapi életet él. Anyja alkoholista, apja elhagyta őket és van egy jó barátja, Louis. Akinek sötét múltja, élete van és eközben a punk stílust isteníti. Eddig azt mondaná az ember, hogy Dark és After blog keveréke, de akkor jön a csavar, mert a csaj részegen meglát valamit, amit nem kellett volna. Történetesen azt, hogy Louis és négy cimborája embereket ölnek! Húha érdekes sztori, biztosan nem sablonos, de ezután a fiúk elkapják, megfenyítik, megverik az anyját, majd elrabolják. Nem olvastad a Testem Rabja Vagyok fanficet? Szerintem biztosan, mert a lányt ott is elrabolják és valamilyen kötelék ott is van a fiúk és az anyuka közt. Nem olvastam tovább a harmadik résznél, de trailered alapján a lány - ugyanúgy, mint a Testem Rabja Vagyokban - az egyik fiúhoz közelebb kerül, mint a másik négyhez és itt ebben a sztoriban Zayn az "Áldozat". Visszatérve a traileredhez.. eszméletlen! Hihetetlen, hogy egy ilyen jó trailerhez egy ilyen írás társul. Hogy miért? Az írásodban nem találtam szép, hosszú leíró részeket, ahol az érzelmeket, mimikát és gesztust leírod. 
(Egy súlyos problémát fedeztem fel.
Másolom; Rosszul:
"-Jó reggelt szépségem!-mondta Harry aki épp a szekrényébe kutatott ruhák után. "
Helyesen: 
"Jó reggelt szépségem! - mondta Harry aki épp a szekrényébe kutatott a ruhák után." 
Tegyél szóközt az írásjel és a kötőjel közé és mindig vessző után is!)
Lehet, hogy azóta fejlődtél, de nem akartam tovább olvasni, mert számomra élvezhetetlen az írásod és egyben ez a történet is. Úgy látszik a mai fiatal 13 éves lányoknak ez kell, amit leírsz. Elrablás, rettegés és tömény szex. Most biztos haragszol rám, de őszinte véleményt kértél. Lehet, hogy Dina vagy Ade mást írt volna, de neked én jutottam. Sajnálom ha megsértettelek, de minden szavam őszinte volt! 10/2

Összesen: 20/4 pont.

TOVÁBBI SIKERES BLOGOLÁST!

Ezek után nevezhettek bunkónak, szívtelennek, de sajnálom ez a véleményem. 

Ölel titeket, 

1 megjegyzés:

  1. Figyelj csak, Zsuu. ha valakit kijavítasz, tedd már meg, hogy helyesen írod le a mondatot! Nézd csak, mondjuk így:
    - Jó reggelt, szépségem! - mondta Harry, aki épp a szekrényében kutatott (a??) ruhák után.
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés