2013. aug. 25.

Dalszövegek, avagy mit is takar kedvenc zeneszámod?!

Sziasztok! 


Ismét én, úgy látszik, hogy ma nagyon be vagyok sózva. A cím kétértelmű, így elmondom, hogy mit is takar valójában. Külföldi dalokat nap, mint nap hallunk és ebből nem mindenki érti is, hogy miről dalolnak. Kiváncsi vagy? Itt a lehetőség! 
Mit kell tenned? Annyi az egész, hogy chatben, kommentárban - da ha nagyon titkos akkor a blogunk email címére - belinkeled a kivánt dalt és amint időm engedi, lefordítom! Ilyen pofon egyszerű! :) 
Remélem elég egyedi ötlettel rukkoltam elő és sokan fogtok ez iránt érdeklődni! :) 



Ölel titeket, Zsuu


2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, mióta vártam arra, hogy valaki ilyen ötlettel rukkoljon elő? :) Nos, öhm volna egy kérésem, le tudnád fordítani a The Vamps első saját dalát? A címe Can We Dance. :) Nagyon hálás volnék érte. És Bryan Adams-től a Summer of 69-t? Ezekre nem találtam még magyar fordítást, és megköszönném, ha le tudnád fordítani őket. :)
    domii, xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hozzám fordultál. :) Ma estig megcsinálom őket!
      Hatalmas ölelés, Zsuu

      Törlés