2013. okt. 5.

Új design + némi információ

Kedves Olvasók!

Mint azt láthatjátok, felkerült egy új design, amit most ismét én - Ade - készítettem. Remélem tetszik.:D Viszonylag sokat sz*rakodtam vele, mert két napig kellett csinálnom, és egyszer újra is kellett kezdenem.. Na mindegy, tehát. Frissítések. Mivel októbertől decemberig vannak a kedvenc hónapjaim, többet leszek fent, mert ilyenkor az ünnepek miatt én teljesen be vagyok zsongva, imádom a halloweent, a szülinapomat (xDDD) és a karácsonyt, szilvesztert. Tehát várhatóan a kritikák hamarosan megíródnak.
Tervezek cikkeket, elvihető fejlécalapokat, gifeket, png képeket, könyvjelzőket, ünnepi dolgokat, egyebeket.

Tovább szép napot, jó étvágyat, (dél vaan, kaja wáá) és jó olvasgatást kíván:
A CIOP szerkesztősége 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése