2013. okt. 28.

Kritika#6 - Nobody's Perfect

Nobody's Perfect
Író: T. Mártii
Kinézet
Na akkor nézzük, sorrendben. A fejléced tetszik. Nagyon sok bajom nincs vele, talán a Nobody's perfect szöveg, mert kicsit furcsa a minősége, és ez azért probléma, mert a fejlécet nem JPEG-be kellett volna elmentened, hanem PNG-be, és máris szebb lenne az egész fejléc minősége. Egyébként szerintem a felirat lehetett volna kékesebb, vagy feketésebb, de a barnával sincs problémám, csak hát.. furcsa. Talán a modulsávban feljebb tettem volna a blog könyvborítóját, mivel eléggé lent van. 10/8
Történet
Először, meg kell hogy mondjam, azt hittem, hogy ismét egy Zayn Malik, és egy Emily Rudd, sablonos fanfictionnal fogom magam szembetalálni. De nem. Vagyis.. Is-is. Nem tudom eldönteni. Nem olvastam még ilyet, de mégis.. Nekem furcsa. De az egyediség tükröződik. Nagyon szépen írsz, nem nagyon találtam helyesírási hibákat (hallelujah). Szívesen olvastam a történetet, pár óra alatt magamba is szívtam az egész blogot. És meg kell jegyeznem, a könyvborító nagyon tetszik!:D (milyen jó, hogy a blog történetéről írom a kritikát.. ._.) 10/8

 Összegzés:
» A fejlécen a toll mit szimbolizál? Nem értem.

» A szóközöket hanyagold a sorok között!

» 20/16

2 megjegyzés:

  1. Drága Ade!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastad a blogom. A fejlécet igazából nem én csináltam, az információknál fel is tüntettem ezt, viszont a könyvborítóval én birkóztam meg, örülök, hogy tetszik! :)
    A történetet is igyekeztem nem sablonosra írni, és remélem ez sikerült is.
    Nos a 16 ponttal megvagyok elégedve, tényleg köszönök mindent! :)
    Puszi, Briana T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Briana!
      Öröm volt olvasni a blogodat!:) Igen, miután publikáltam a bejegyzést, láttam, hogy nem te csináltad, de nem volt már szívem odaírni..><
      Ölel: Ade

      Törlés