2013. okt. 13.

Kritika #5 - The happiness of thousands of secret


Kinézet
 Kezdjünk is bele. Először is, üres a fejléc. Középen van Lou (nem éppen a legjobb kivágással), fent van a cím és a fejléc alap háttere. Szép, de unalmas. Megdobtam volna Harry-vel és és Baby Lux-el, hiszen ők is a történet részesei, valamint nem is lenne ennyire egyhangú az egész. A legnagyobb hiba, az alul a tépés. A fejlécen fehér színű, de a főháttér az ezüst/szürke. Mivel a fejléc már kész, tanácsolom inkább a hátteret átvariálnod. 
 A külső háttér viszont tetszik. Én szeretem a fa mintájú háttereket, szerintem szépek és igényessé teszik az oldalt. Persze, ha a szerkesztő jót is választ ki! 
 A modulok elrendezésén változtatnék. Mivel nincs egy rövid leírása történetről, ezért én a gyermekes idézetet raknám legfelülre, aztán az Oldalakat. Az alá a rendszeres olvasókat és a chat-et. A többit rád bízom. Egyébként, a chat nem jó, nézd meg, hogy a kód jól be van e illesztve!

Történet
 Az igen. Körülbelül ezzel tudom első olvasásra lereagálni a történetet, az alap sztorit. Soha nem olvastam még ilyet, szerintem egyedüli ilyen a blogok világában. Ha nem, akkor javítsatok ki. 
 Csak egy bevezető és az első fejezet van fenn, így csak ebből a kettőből tudok kritikát írni. Eddig annyi történt, hogy Lou fodrász és gyermekét egy bébiszitterre hagyja a munkanapjain. Egyik ilyen átlagosnak tűnő napon belép egy göndör fürtös, aki azt mondja, látta már Louise-t. Aztán a nő hazamegy és éppen fürdik mikor csöngetnek.
 Prológusnak nem nevezném a bevezetőt, mert nem sok mindent tudtunk meg a történetről, Lou életéről vagy bármi ilyesmi. Mindenesetre engem megfogott, mert annyira átlagosnak indult aztán jött egy fordulat, ezt pedig Harry csinálta. Az első fejezetben viszont nem történt sok minden, majd csak a másodikban (a végéről ezt tudom lekövetkeztetni). 
 Külön dicséret, az egyes szám, harmadik személyben való írásért, bár nekem még fura így olvasni a történetet és néhol nem tudom eldönteni, hogy múltban vagy jelenben írod? Az első fejezet elején múltban, a végén jelenben. Erre kérlek figyelj oda! 
 Összegzés:
» A fejléc kicsit unalmas, feldobnám még pár képpel és a tépés vagy a főháttér színét is megváltoztatnám!

» Az elrendezésen változtass!

» A történet nagyon egyedi!
» Szépen írsz, de figyelj oda, hogy múltban vagy jelenben írd az egész történetet!

1 megjegyzés: