2013. okt. 30.

Kritika#7. - Get back my life

Get back my life
Alisson
Kinézet
Első reakció: AZTA ASDFGH4@:!?!!!!!!! ÚRISTEN. Szóval, egy kicsit NAGYON beleszerettem a fejlécedbe. TUDOM, hogy nem te csináltad, de ettől eltekintve van benne pár hiba. A szereplőket kivághattad volna úgy, hogy nem marad körülöttük háttér (arra a csillogós körvonalra értem). Illetve még a Get back my life feliratot talán más betűtípussal kellett volna írni, ami nem ilyen csúnya.
Nagyon rossz volt úgy olvasni a történetet, hogy a betűtípus, amivel írsz, unalmas, és ronda. Ráadásul elég nagy méretre van állítva, úgyhogy ezt sürgősen változtasd meg. A moduloknál a FONTOS!! c. modult, és a feliratkozókat feljebb tettem volna, mert (főleg a fontos) alig tűnt fel nekem. 10/8

Történet
Végre egy Eric Saade fanfic! El se tudom mondani, mennyire örültem neki! Ami a történetet illeti, elég sok helyesírási hiba van benne, de most nem fogok nekiállni kijavítani őket, mert majdnem mindegyik mondatban van. DE OLYAN NINCS, HOGY IDEJE BEVENNI-E A GYÓGYSZEREIT. BAH, ELDOBOM AZ AGYAM. Ettől eltekintve szépen fogalmazol, és a történet is egyedi, aminek igazából nagyon örültem. Bár sokszor nem tudtam követni a szálakat, mert nagyon gyorsan változnak a körülmények, és sokszor elsieted a legfontosabb részeket. 10/6
 Összegzés:
» A betűtípust, illetve méretet sürgősen változtasd meg.

» Ügyelj a helyes szavakra, mondatokra!

» A helyesírás nagyon lerontotta, de egyébként 20/14

1 megjegyzés:

  1. Ade! :)
    Köszönöm,hogy ilyen hamar kész lett a kritika és őszintén elmondtad a véleményed. Nagyon örültem,amikor megláttam azt a sort amelyben leírod,hogy egyedinek tartod a történetet. Próbálom megfogadni a tanácsaid.

    xoxo: Alisson

    VálaszTörlés