2013. okt. 5.

Kritika #4 - Psychotic Love


Drága Olvasóink!
Először is szeretnék elnézést kérni a kritika miatt, hiszen elég lassan íródott.. És nem szeretnék magyarázkodni.
                                                                                                                  Nagy ölelés: CIOP editors

Psychotic Love
Író: Zsófi




Kinézet: A szürke sosem tartozott a kedvenc kinézeteim közé, mert - szerintem - az azt sugalja, hogy unalmas a történet vagy csak egy szellemes sztoriról van szó. Furcsa logika, tudom. Ez se nyerte el nagyon a tetszésemet, de azt kell mondjam, hogy Dorothy S. igényes munkát végzett, megint! Sok kis kivetni valóm van, de csak apróságok. A legjobban ami szúrja a szememet, hogy a trailer külön lapon van. Ne legyen! Oldalra egy modulba tedd ki, lehetőleg az információk felé! Hidd el, sokkal többen fogják megnézni. A másik, hogy a chated túl fent van. A feliratkozós modult tedd az információk alá. Annak ellenére, hogy nem tetszik a szín választás, igényes és letisztult a kinézet! 10/8

Történet: Az első szó: elképesztő! Hihetetlen és a mai napig meglep, hogy mennyi fantáziája van 1-2 bloggernek, akik közé Te is beletartozol. Nagyon tetszik a sztori, ami annyi összefoglalva, hogy a lány anyukája meghal és a pszcihológián köt ki, mint gyakornok. Ha jól értelmeztem. Bár a történet a 8. fejezetnél tart, még nem jelent meg benne semmi extra vagy szerelmi szál egyedül Chad volt, az első fejezetben. Elment, vége volt, haha. A lányt, - név szerint Melodyt - elég sok megrázkódtatás éri a kezdetekben, ami eléggé depis hatást kelt a történetről. Én személy szerint utálom a depresszióra épülő történeteket. Ez sem indított meg bennem semmi extra érzést, az elején. Gördülékeny kis történet, amit látni, hogy élvezed írni. További sikeres blogolást :) 10/9



Kinézet: Szép, igényes fejléc. A képek szépen össze vannak mosódva és a betűtípus sem homályos. Harry képe is szépen lett kivágva, de egyet nem értek. Miért ő van elől, miért ő lett kiemelve? Elvileg Melody szemszögéből olvashatjuk a történetet, tehát akkor neki kéne a fő embernek lennie a történetben, nem? Ez is egy ötletes és egyéni megoldás, de valahogy mégsem passzol a sztorihoz. A háttér egyszerű, de nagyszerű. Nem sima egyszínű, hanem olyan, mint egy szövet. Az elrendezés viszont csöppet sem tetszik. Én legfelülre raknám a The Story modult, alá az információkat utána talán a chatet vagy a rendszeres olvasókat és legalulra a statisztikát és a cseréket. Mivel az, hogy hányan jártak az oldalon, rajtad kívül senkit nem érdekel. Nem is feltétlenül muszáj egy ilyen, de nyilván, ha sokan jártak a blogon, akkor jól esik mutatni az embereknek ezt a fajta sikert. Megjegyzésként, azt tanácsolom, hogy az oldalaknál szedd le a megjegyzéseket, nem szép úgy az. Egyedül talán a trailer-nél tartsd meg, hogy tudjanak véleményt nyilvánítani a videóról, de ott is felesleges.

Történet: Kezdeném az első, számomra nagyon fontos dologgal. Szedd le azt a bigyót, amivel nem lehet kijelölni dolgokat. Nagyon idegesít engem, mivel én rászoktam pár éve a kattintgatásra és a kijelölésekre. Valamint semmi értelem. A történetet így is eltudják lopni, hiszen leírják a saját maguk. Igényesebb pedig nem lesz tőle, a blogod, hidd el.
A történet összegzésképp annyiból áll, hogy a lány, azaz Melody Crown - akinek az élete szinte tönkrement - gyakornok a pszichiátrián, miután meghalt az édesanyja. Itt találkozik Harry-vel, akibe belezúg, hogy mi lesz a jövője, azt később tudjuk meg. Végül is ugyanolyan sablon sztori, mert szerelmi szál, de az már egyéni dolog, hogy a pszichológiára alapszik a történet, többé-kevésbé .
Az elején semmi izgalmas nincs, szerintem. Az, hogy valakinek meghal az édesanyja, rengeteg blogban előfordul így természetesen már kicsit unalmas az egész. Valamint a depressziós lányka is minden második blogon fent van. Persze, hogy ha elveszíti az anyukáját, akkor összeomlik, de hát na. Már kezd kicsit engem is sokkolni a tudat, hogy a bloggerek kinyírnak egy tucat anyát. A végén valakinek tényleg meg fog halni.
Egyébként jól írsz, az alap történet is egyedi, bár nekem nem nyerte el túlságosan a tetszésemet.




Kinézet: Nekem tetszik. A szürke egy nagyon szép szín, és illik is a blogod történetéhez, úgyhogy jó választás. Viszont a fejléceddel már több gondom is volt. Először is, egyetértek Dinával, hogy inkább Melodyt kellett volna kiemelned, és nem Harryt. Másrészt én tettem volna rá pár brusht elhalványítva, például oda Harry mögé. A háttér illik a fejléchez, nincs vele gondom.
A történetbemutató modult feljebb tenném, talán legfelülre. A feliratkozókat tedd feljebb, mert alig lehet megtalálni. A látogatószámláló nyugodtan mehet lejjebb, hiszen nem az a legfontosabb.10/8

Történet:Én már olvastam a történetedet, mikor egy másik blogomon kértél kritikát tőlem. Igazából talán tényleg sablonos, hogy Melody édesanyja meghal a történetben, főleg, ha az elején.. De térjünk el ettől az apró kis hibától. Igazából maga a történet tetszik, néha - néha akadnak helyesírási hibák, amiket most elnézek, de tényleg figyelj. Néha untam az olvasást, mert sablonos fordulatok jöttek, de valahogy mindig kirugdostad az agyamból ezt a gondolatot, amit köszönök! Így nem unalmas fanfictionként könyveltem el a blogodat. 10/6,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése