2013. nov. 29.

Fejlécverseny eredményhirdetés - Born To Die

Kedves Olvasók!
Az első kategória, amit szeretnénk kihirdetni, az a "Born To Die" lenne. Kereken 10 ember jelentkezett ebbe a kategóriába, és mindannyian remek munkát küldtek be.
Egy fejléc összesen 30 pontot kaphatott, annak alapján lett meg a győztes is. A nyereményeket a három kategória kihirdetése után kapjátok meg!


Cassidy Badrick
Zsuu:  Első ránézésre nagyon is tetszett ez a fejléc, aztán megnéztem más szemszögből is. Kicsit összevissza lett a háttér és valahogy Lana kivágása se lett a legszebb, mivel a jobb oldalt a haja szinte teljesen fehér. A felirattal nincs különösebb bajom, talán az, hogy árnyékolva lett és így nem annyira szép ez a színválasztás. Pontszám: 8,8

Dina: Szép, de nem nyerte el teljesen a tetszésemet. Szép, őszies színek, de mégis valamennyire nyári. Jó összhatás, de a valahogy még sem látok benne semmit, ami megfog. A PNG például nincs jól megcsinálva, látszik a körvonala és Lana-ban is belement az átlátszóság. A szépen kivágott képért meg kell dolgozni, ne felejtsd el! A betűtípus semleges. Szép, de kicsit olvashatatlan. Pontszám: 7,7

Ade: Tetszik, de vannak hibái. Például a szöveg. Szerintem nem illik a fejléchez, szintúgy, mint az a chanel felirat Lana mellett. Az mit keres ott? Kiradírozhattad, vagy legalább eltakarhattad volna. Bár feltételezem, hogy te nem vetted észre. Pontszám: 8,3
Kedves Cassidy Badrick! A fejlécedre 30/24,8 pontot kaptál. Gratulálunk!

Cat Minevalley
Zsuu: Nem tetszik. Nagyon nem. A háttérben lévő képek mintha csak odalennének dobva és egyáltalán nem mostad, maszatoltad össze őket. Az angol feliratos kép viszont teljesen elrontja a francia-virágos alapodat és az összehatás konkrétan megszűnik miatta. Furcsálom Lana képén ezt a rózsaszínes, kékes, barackos körvonalat, amit nem tüntettél el. A felirat tetszik, hogy Born To Die, de a 'Made by'-s az szintén nem. Nem szép a betűtípusa és én nem oda tettem volna. Pontszám: 5,2

Dina: Eh, nekem jön be ez. Az összemosások nem szépek, túl hercegnős, rózsaszínes és Lana sincs szépen kivágva. Az egy dolog, hogy kicsit belement a festék vagy valamennyire látszódik körvonal, de itt. Mintha direkt nem akartad volna eltakarni, pedig így nem tetszik. A felirat színe se tetszik, nem feketét választottam volna ehhez a halvány rózsaszínes fejléchez. Viszont a betűtípusa nekem nagyon tetszik! Pontszám: 5,7

Ade: Egyet kell értenem az előttem szólókkal, nekem sem tetszik. Nem szép Lana kivágása, szerintem nem kellett volna bele a feliratos kép, jobban illett volna oda például még több virág. A betűtípus sem a legszebb. Pontszám: 6,9
Kedves Cat Minevalley! A fejlécedre 30/17,8 pontot kaptál. Gratulálunk!

Emma Shaw
Zsuu: Tudni illik hatalmas Lana fan vagyok és kritikus vagyok a képeivel kapcsolatban, de ez amit kiválasztottál... ez a háttérképem a telómon. Már ezért is egy plusz pont. De ezt félretéve nagyon szépen kidolgozott, szinte profi fejlécet adtál ki a kezeid közül. Nem tetszik a kalap jobb szélén lévő kivágás és Lana bal kezén se. A háttérben a 'Drink Me' feliratot nem tudom hová tenni, de azon kívül tetszik. A felirat ötletes és szép, bár zavaró, hogy belelóg Lanába. Pontszám: 8,5

Dina: Kétségtelen, hogy a legjobb fejléc ebben a kategóriában, de valamit még is hiányolok belőle és fogalmam sincs, mit. Szép a betűtípus, a színek, a kivágás is szinte majdnem tökéletes. Az összemosások jók, de valahogy egyhangú, semlegesen tudok hozzájárulni a fejlécedhez. Ettől függetlenül tényleg nagyon szépen mutat! Pontszám: 9,7

Ade: Emma, a te fejléced igazán elnyerte a tetszésemet. Az egyik kedvencem ebben a kategóriában. Ha akarnék, se tudnék belekötni. Igazából tényleg eléggé egyhangú, és olyan mintha üres lenne, de ha jobban megnézzük, akkor nem az. Pontszám:10,0
Kedves Emma Shaw! A fejlécedre 30/28,2 pontot kaptál. Gratulálunk!

Kolibri
Zsuu: Négyszeres Lana powaaa és a Born To Die c. számának éneklése - ezt csináltam, gondoltam a fejléced láttán. A kivágása Lanának a bal oldalt perfect, de szegény egyre jobbra haladva, egyre csúnyább lesz. Rózsaszín, majd sárga végül kékes-zöld. Elég furcsa és vegyes érzelmeket vált ki belőlem ez a fejléc- Tetszik a hangulata miatt, de nem tetszik a furcsa csavarok, kavalkád miatt. A felirat tetszik, de a sometimest-t én nem lógattam volna bele Lana jobb karjába. Pontszám: 7,8

Dina: Nekem tetszik! A kivágás tökéletes – de azért felül az egyik virágnál látszik a csík, azaz ott vége a képnek – végre valakinél és a betűtípusok is tetszenek. Bár a színek nekem jönnek be, ahogy az átlátszó Lanák se. Nem illenek oda és színben sem ilyet választottam volna. Rózsaszín, ami több színnel keveredik és egy nyálas vidámparkot juttatnak az eszembe. Pontszám: 8,0

Ade: A baloldali Lanának szerintem nagyon erőltetett színe van, és ha esetleg hagyod úgy, ahogy van, vagy talán a sárgaság helyett rózsaszín árnyalatot adsz neki, sokkal szebb lett volna. A felirat tetszik, csak nem jó az elrendezése. Például, ha elforgattad volna egy kicsit, és picit összenyomtad volna, akkor egyrészt nem lógna bele Lanába, és jobban nézne ki. Pontszám: 6,4
Kedves Kolibri! A fejlécedre 30/22,2 pontot kaptál. Gratulálunk!

Macey
Zsuu: Ettől a munkától éhes lettem... esküszöm! Amúgy a fejlécedről nekem Noricii egyik munkája jutott eszembe, de ő kicsit profibban csinálta. Elsőnek is.. pasztell színek! Könnyed, laza színek.. erre ez. Áh. Egyből megszegted a kategória szabályát. A háttérben ilyen photoscape-s összerakással van 5 kép és arra tettél  mindenféle össze nem illő PNG-t ami nem is lenne baj, de mi a francot keres Lana mellett egy Vans cipő, egy muffin, egy tavirózsa és egy i don't like you-s nyomorék szivecske?!!! Lana képe nem tetszik főleg, mert szétszedted szegényt ilyen kockákkal. A felirat nem tetszik, sokkal lazább, könnyedebb betűtípust választottam volna a helyedben. Pontszám: 3,4

Dina: Hát ... ez nem menne el még egy kollázs alkotásnak sem, bocsi. A háttérben a képek még nem is lennének rosszak, DE akkor mindegyik ugyanakkora méretű legyen és egy vonalban helyezkedjenek el, de össze-vissza és a lenti képek nagyobbak, mint a fentiek. Rondán mutat. Aztán Lanához miért kell az a sok fénykép brush vagy PNG? Nem értem, de ha már azt szeretted volna belevinni, akkor a mögötte lévőt kitörölhetted volna. A feliratos PNG képek is csúfítják, a 'The music tells ...' szöveg pedig nem elég éles, azaz nem jó minőségben mentetted el a fejlécet. Erre figyelj! Igazából semmi nem tetszik ezen a fejlécen... Pontszám: 1,2

Ade: Nem tetszik. Sajnálom, de ez az igazság. A háttérben lévő képek szélei tök egyenesek, még csak nem is mostad el őket, csak simán bedobáltad oda szegényeket. Meg kell hogy mondjam, semmi nincsen benne, ami tetszene. A feliratok sem szépek, sőt, van ami oda sem illik, és mi az a virág? Legalább elmostad volna, vagy valami... és az a kocka ott baloldalon? Soroljam még?  Pontszám: 2,6
Kedves Macey! A fejlécedre 30/7,2 pontot kaptál. Gratulálunk!

Miss Babe
Zsuu: Tetszik, de van pár kivetni valóm. Lanát én valami fekete-fehérre tettem volna és nem mostam volna össze a háttérrel. A felirat sem nyerte el a legjobban a tetszésem, valahogy nem való a fejléchez ez a betűtípus. Pontszám: 8,0

Dina: Tetszik, csak kicsit erősen dominál a sárga szín. Viszont a kivágás tökéletes, a felirat tetszik, az összemosás is! Nekem minden bejön, csak túlzásba vitted a citromsárga szín használatát. Pontszám: 9,5

Ade: Üres. Olyan, mintha összecsaptad volna. A felirat betűtípusa valahogy nem illik a fejléchez. Viszont meg kell, hogy mondjam, a Lanás png elnyerte a tetszésemet. Pontszám: 6,2
Kedves Miss Babe! A fejlécedre 30/23,7 pontot kaptál. Gratulálunk!

Nessa Zapper
Zsuu: Nem tetszik az összhatása. A virágok ott jobb oldalt és alul a felhők teljesen elterelik a figyelmet mindenről, ami fontos lenne egy fejlécen. Ott Lanától balra azok a lábak és ujjak nekem a biológia órát jutatták eszembe, amit utálok. A felirat nem tetszik, olvashatatlan és a betűtípus is furcsa. Lana pulcsija barackos színű, legalább olyan színű texturát tehettél volna a kész alapra, sokkal szebb lenne. Pontszám: 4,7

Dina: Már megint rózsaszín. Amellett, hogy ilyen kislányos színű, még az összhatás se igazán tetszik. Egészen szépen összemostad, de még se tetszik, ahogy a Lana kép se. Valami olyat választhattál volna, amit ki tudsz úgy vágni, hogy az oldalánál néhol nincs elmosva és az énekesnő még szép is. Ezen szerintem kicsit túl 'megöllek' arcú és a haja se áll jobban, de most ne erről beszéljek. A következő dolog, ami még nem igazán tetszik, az a felirat. Egyrészt nem olvasható, vagyis csak alig a betűszín miatt. Másrészt, ez a betűtípus se lett a legszuperebb. Pontszám: 4,6

Ade: Valahogy nekem nem jön be ez a kép Lanáról. Olyan Szörnyella De Frászos.. A betűk beleolvadnak a háttérbe, alig tudtam elolvasni. Ha a képek jobb oldalt rózsaszínesek lennének, akkor még tetszenének is.. így nem olyan jó, hogy a rózsaszínből kitűnik a barna/fekete/stb. Pontszám: 5,5
Kedves Nessa Zapper! A fejlécedre 30/14,8 pontot kaptál. Gratulálunk!

Riley C.
Zsuu: Bocsánat Riley C., de elsőnek is Dinához szólok, hogy a Paris az egyik Lana szám címe és ha nem ismered ezt az istennőt, akkor tessék csak utána nézni és éjjel-nappal hallgatni!!!! Na akkor a fejléced. Húúúúúú. Nézz őrültnek, de a te fejléced úgy beindított, mint mikulást a december 6-a! Imádom, a tied az én titkos kedvencem. Imádom ezt a barnás, rózsaszínes, fehéres hatást, ami hasonlít egy kicsit a szépia és a régies dolgokra. Nagyon szép, igényes munka, imádom. Tényleg, nem tudok mit mondani, el áll a szavam is a fejléc láttán. A feliratba kötnék bele, hogy kicsit erőteljesebb színre tettem volna. De így is perf és én pont nem foglalkozok az összhatás miatt Lana borzasztó kivágásán! Pontszám: 10,0

Dina: Öreges színhatás, ez már tetszik! Szépen összemostad, bár elég nehéz kivenni, mi micsoda, de nekem ettől tetszik! Titokzatos. Még a párizsi Eiffel-tornyot is belecsempészted, ami tökéletesen illik Bár a 'Paris' felirat úgy néz ki, mintha odalökted volna oda. És így az olyanok – mint én –, akik nem ismerik Lanát, nem tudhatják, hogy akkor azt most ez kép részlete, vagy az a cím. Persze nagyon szépen néz ki, de azért kiegyenesítettem és nagyobbra vettem volna a betűt. A legnagyobb hiba, az Lana kivágása. Látszik, hogy ecsettel dolgoztál, ami egyáltalán nem a legjobb eszköz arra, hogy szép PNG képet csinálj. Ajánlom neked a PhotoShop CSS5-öt. Azzal gyönyörű kivágásokat lehet csinálni! Pontszám: 8,9

Ade: Hű. Te vagy az egyetlen, aki ilyen régies hatású színeket használt, és ez tetszik. Nagyon bejön. De.. ejj, szegény Lana. Nem szép a kivágása, látszik a körvonala. A Paris feliratnál a p után szóközt nyomtál? Mert az én szemszögemből úgy látszik. Pontszám: 8,7
Kedves Riley C.! A fejlécedre 30/27,3 pontot kaptál. Gratulálunk!


Violet April Holmes
Zsuu: Nekem a rózsaszín, szőke, nyávogó barbie baba jutott eszembe a képed láttán. Ezek a virágok nem igazán nyerik el a tetszésem, főleg amilyen kuszán vannak rakosgatva. Lana egyik nagyon jó képét választottad, amin úgy néz, mint egy kis őz. Ezt a visszafogottságot nem vélem felfedezni sehol a fejléceden. A felirat tetszik, bár a Born To Die-t mást színnel írtam volna. Pontszám: 5,2

Dina: Rózsaszín itt is! De itt legalább szépen mutat és a fehérrel keveredik inkább, így igényes hatást kelt. Az összeolvadást szépen megcsináltad, csak kicsit túl sok lett a rózsa. Lanat is Majdnem szépen kivágtad. Látszik jobb és bal oldalon a vállánál és a hajánál, hogy ecsettel dolgoztál te is. Ha ezt a módszert választod, akkor legalább szépen csináld, pontosan, sok időt szánva rá! De neked is ajánlom a PS CSS5-öt! Abban van olyan módszer, amivel nagyon szépen ki lehet vágni egy alakot! Aztán a cím betűtípusa és színe tetszik, de homályos. A jel annak, hogy rossz minőségben mentetted el te is. Az idézet pedig fúj. Halványabb színt adtam volna neki, dőltre változtatnám és még egy szebb betűtípust is választottam volna neki, mert ez a Georgia nem mutat igényesen. Pontszám: 6,6

Ade: Nekem tetszik, elegáns hatást kelt ezzel a fényességgel. Vagy ezt csak én vettem észre? Olyan, mintha fénylene a fejléced. Viszont az idézet.. Hát... ha szebb lenne a betűtípus, több pontot adnék. Nekem tetszik a "Born to die" felirat, csak már sok a rózsaszín. Pontszám: 7,6
Kedves Violet April Holmes! A fejlécedre 30/19,4 pontot kaptál. Gratulálunk!



IR*

Zsuu: Nagyon tetszik ez a letisztult, nem eltúlzott vonal. Nekem is szembetűnő, hogy kicsit szemcsés a fejléc, de nagyon szép munka! Pontszám: 9,1

Dina: Ah! Kedvencem! Az összemosások szépek, öreges kicsit, a felirat tökéletes és még Lana is majdnem tökéletesen ki kell vágva. Ha a PNG képre jobban odafigyelsz, tökéletes lenne. De nekem még így is a legeslegkedvencebb. Pontszám: 10,0

Ade: Istenem! Nem hiszem el, hogy olyannal eltudtok rontani egy tökéletes fejlécet, hogy rosszul vágjátok ki/avagy nem jó a minősége Lanának! Ez igazán elszomorít, mert ezen kívül nem tudtam volna belekötni. Pontszám: 8,l
Kedves IR*! A fejlécedre 30/27,2 pontot kaptál. Gratulálunk!




__________________

Összesítés: 
Cassidy Badrick: 24,8 pont
Cat Minevalley: 17,8 pont
Emma Shaw: 28,2 pont
Kolibri: 22,2 pont
Macey: 7,2 pont
Miss Babe: 23,7 pont
Nessa Zapper: 14,8 pont
Riley C.: 27,3 pont
Violet April Holmes: 19,4 pont
IR*: 27,2 pont
Végeredmény: 

III.helyezett:


IR*, Gratulálunk!


II. helyezett:


Riley C., Gratulálunk!


És az I. helyezett:


Emma Shaw, Gratulálunk!


Senki se búslakodjon, mindenkinek lesz egy kis meglepetésünk, amit a három kategória kihirdetése után tudtok meg! Addig is lejjebb megtaláljátok az okleveleteket. Az első 3 helyezett is akkor kap meg minden nyereményét! Köszönjük az összes fáradtságot a fejlécekkel, gyönyörűek lettek és elnézést a várakoztatásért. 

_________________

Oklevelek:














8 megjegyzés:

  1. YAAY!
    El sem hiszem, hogy második lettem ebben a kategóriában! Egyáltalán nem számítottam erre, nagyon szépen köszönöm! :D
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt csak magadnak köszönheted Riley C., hiszen tényleg nagyon szép lett a fejléced! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szívesen, de egyébként nekem a te fejléced lett a nyerő! :)

      Törlés
  3. Hű! ELSŐ HELYEZÉS? Na, nem mintha, panaszkodnék... gyáááááááh, nem hiszem el..
    Nem erre számítottam, nagyoon köszönöm! :D

    xox Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki sem arra szokott számítani, hogy pont ő lesz az első helyezett. :D Gratulálok, hiszen megérdemled! :)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen a kedvességeteket...úgy látszik az én fejlécem lett a legrosszabb. Bearanyoztátok a napomat!! Bár nem mintha érdekelne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Macey, minden versenyben van legrosszabb munka és erre fel kell készülni. Mind a hárman a mi véleményünket írtuk le, nekünk nem tetszett, de azt hiszem, nem is muszáj a mi kritikánkkal foglalkozni, a lényeg, hogy neked tetsszen! Ha neked pedig bejön, akkor csak az a lényeg. Mást enyhén célozva leszólni pedig nem fair, mivel jogunkban áll véleményt alkotni. :)

      Törlés