2013. nov. 7.

Kritika #8 - Svédország Emlékei

Svédország Emlékei
író: Frida


Kinézet
A fejléc nekem nagyon tetszik. Egyszerű, de mégis illik mindenhez, sőt, még a történetre is felhívja a figyelmet. Talán a feliratba tudnék belekötni, túl halvány, és a széle beleolvad a háttérbe. Az előző helye jobb volt! Valamint, lehet, hogy nem kellett volna a lány köré a körvonal, de így is jó. A modulokba nem tudok belekötni, hagyd így, ahogy van, mert pont jó. Nagyon tetszik, hogy a menüben olyan dolgok szerepelnek, amiket más blogokban nem igazán látok. Ilyen például az ülésrend, a helyszínek, és a rengeteg szereplő. Először azt gondoltam, hogy leírom ide, hogy változtasd meg a link színét, mert nagyon furcsa, és nem illik a képbe. Aztán sokáig néztem, és megpróbáltam más színekkel nézni, és akkor rájöttem: ide a kék kell! Így lesz egész a blog. Szép munka, gratulálok! 10/8
Történet
És akkor jöjjön a történet. Első ránézésre, egy jó írót, és szép, összefüggő írást látok. És ez valóban így is van. A fejezetek hosszúsága pont jó, van benne leírás, és párbeszéd is egyenlő arányban. Még nem találtam semmi olyat, ami nagyon megfogott volna a történetben, mert egyenlőre sablonosnak érzem egy kicsit. Elég sok olyan blog van, ahol új iskolába kerül a főszereplő, és nekem ez már unalmas téma. De remélem tudsz valamit kihozni belőle. 10/8 

 Összegzés:
» A fejlécen minden ott van, ami kell.

» A történeted ne írd sablonosra, mert nagyon jól indul!

» Azért örülök, hogy nem egy ONE DIRECTIONos blog.
» 20/16

1 megjegyzés:

  1. Kedves Ade!

    Köszönöm, hogy elkészítetted a kritikát. :)
    A fejlécet lehet, hogy még le fogom cserélni. Ha eljön a tél, kap egy télies designt az oldal.
    A történet az én életemet mutatja majd be, egyelőre még csak előkészítem az eseményeket.

    Ölel,
    Frida

    VálaszTörlés